trafic

 

duminică, 30 martie 2014

Echipa de spălători

0 comentarii
Am primit următorul mesaj:


In cursul acestei zile, am reusit sa demaram actiunea noastra de igienizare a leaganelor din locurile de joaca ale copiilor. Din punctul meu de vedere, actiunea a avut succes. Poate ca la inceput am fost putin suparati, avand in vedere ca am trimis mail-uri catre 160 de oameni si ne-am prezentat 10, dintre care 3 au fost copii. Cu toate acestea, oamenii au reactionat bine si nu a fost niciun fel de incident.

Am inceput cu un loc de joaca, situat intr-un colt al parcului IOR, pe partea stanga a parcului, mergand spre piata Ramnicu-Sarat. Langa acest loc de joaca este un santier acum.  Acest loc de joaca era “bogat “ in mesaje de toate felurile. Pentru mai multa eficienta, au fost curatate mesajele obscene, pe urma cele antihristice si pe urma s-a trecut la curatarea efectiva a leaganelor. S-a reusit in proportie de 90 % curatarea unei casute formata din 4 module. S-a curatat in cca 1,5 ore.  Pe urma s-au mai curatat inca 2, in proportii ridicate. Trebuie sa recunoastem ca eficienta celor care si-au expus “operele” pe leagane este una ridicata.  Unele mesaje nu se luau nici macar cu diluant. Cu aceasta ocazie am realizat (daca mai era nevoie ) ca e foarte simplu sa faci un lucru rau si foarte greu sa il repari. Cam asa e si in viata de zi cu zi. Unul din prietenii participanti spunea ca mai eficient ar fi sa le revopsim. Din punct de vedere procedural: se da cu pasta abraziva pe burete (pe partea abraziva a buretelui), se sterge bine de tot (sau pana te lasa nervii), se clateste cu un servetel umed (sunt unele pentru copii de la Kaufland), se sterge cu prosop de hartie. Daca nu suntem multumiti de procesul de clatire, se da cu apa si se sterge.

Au fost mamici care ne-au multumit si ne-au spus ca data viitoare vor fi alaturi de noi. Au fost gardieni care au venit si ne-au felicitat. Un tatic era ferm convins ca spalam doar cu apa. Am pufnit in ras fara sa ne mai putem controla. Au fost si oameni care se uitau la noi ca la masini straine. Ciudat, nu aveam tricouri cu nicio fundatie, nu imparteam pliante cu niciun politician. Fetița a cedat si a adormit la mine in brate. Aici a fost momentul meu de glorie, pentru ca m-am odihnit si eu. Cand am vrut sa plecam, nu se mai opreau fetele din treaba. Pana la urma ne-am oprit.
Ramasi fara obiectul muncii, ne-am refugiat la o masa si am mancat un falafel, am baut un ceai si am ajuns acasa. La ora 20.30, copiii mei erau cu baita facuta si dormeau.

Am aflat, cu aceasta ocazie, ca exista un sudent care a ales sa protesteze iarna trecuta, dand zapada. Iata si contul lui de facebook: https://www.facebook.com/iuliandeszapezestebucurestiu.

Am avut si noi un episod amuzant cu presedintele nostru de bloc. Era surpins ca eliberam un trotuar care nu se afla langa blocul nostru. Ideea este aceea ca,  pe acolo oamenii nu puteau trece, motiv pentru care, am taiat un drum prin nameti. Dadusem si la bloc zapada, dar, nu ne vazuse domnul presedinte. E adevarat ca, venind seara de la parinti, ghiftuit si obosit, nu a observat ca eu eram cu doi copii afara la zapada, in timp ce altii rupeau telecomanda in doua urmarind dezbateri peste dezbateri cu privire la tara noastra.
Credeti-ma, o seara de dat zapada face cat un abonament la sala. Economisiti bani si castigati sanatate.
La spalat de leagane, stati in aer curat, mai o cafeluta, mai un covrigel, mai o gluma si facem treaba.
Avand in vedere faptul ca ne apropiem de Pasti, ne-am gandit ca urmatoarea noastra intalnire sa fie pe data de 3 mai 2014.
Ideal ar fi sa ne intalnim un ultima sambata a lunii, dar vom vedea cum ne organizam pe parcurs. Noi nu ne vom opri aici. Vom continua acest gen de actiuni. Multumim pentru sustinere.
Va asteptam si pe voi.

Cu drag,
Echipa de spalatori care nu promit nimic, dar doresc sa faca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul dvs. așteaptă moderarea.